torsdag 22 september 2011

Low Carb Shop - MALMÖ!

http://www.lowcarbshop.se/  har öppnat en fysisk butik i Malmö. Isbergsgatan 9 tror jag att dom ligger på! Det var ett himla meck att hitta dit, även med hjälp av gpsen. Men till slut så fann vi butiken! Det finns inga skyltar eller reklam utanför så det var inte så lätt att hitta rätt, så jag hoppas att dom sätter upp lite skyltar snart. Till nästa smörgulliga LCHFare som ska hitta dit!

Ingången är den röda dörren, bakom cyklarna. *pekar*

När du ser den här nian så är du nära! Sväng ner till
höger och taaddaaa, en röd dörr, den ska du gå igenom!
 
Det fanns mängder med Rawfood!
Inte jättemycket LCHF tyvärr men det kommer, sa butiksinnehavaren. Kokos i alla dess former, bordsvattenaromer, Grok ostknappar, mandelmjöl och kokosmjöl.. Där fanns en del! Jag hoppas att dom breddar i alla fall en hylla till med massa LCHFgott! Om ni är där så kan ni ju passa på att tipsa tjejerna som står där om vad ni vill ha för sortiment. Dom var väldigt öppna och goa. ☺

Jag köpte min absoluta favvis när jag var där.. ostknapparna! MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att säga vad Du tycker! ☺