torsdag 8 september 2011

Köttbullar så klart

Lite rester är la aldrig fel! Feta köttbullar med fetare gräddsås blev det till middag. Råkade käka hundra gram mörk choklad innan. Hur fan råkar man? Jävla kolhydrater. Swooop säger det, sen har man fan klämt en hel benandjerry också. Men inte idag, näfan, det räckte med chokladen! 17 spänn kostade den, middagen gick på 20 spänn. 37 kr kostade kalaset idag. Det är inte förrän nu jag käkar middag förresten, 00:48 är klockan. Jag har stressat hela dagen och lyckats glömma äta. Skillnaden är att om jag levt på tallriksmodellen hade jag svimmat någon gång vid kl 12 idag, haha.

Jag har ätit fem köttbullar med typ 1 dl gräddsås. Kämpar med den sista. Ugh! Måste pressa lite mer än vanligt ikväll, för det kommer hit en fotograf imorgon som ska ta snajsiga bilder på mig när jag bakar. Lite som Leila bakar. Men nu är det Fenix bakar istället! Är det något ni vill se? När jag kladdar med socker? Näe, visst är det bättre med köttbullar? ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att säga vad Du tycker! ☺